Thursday, April 21, 2011

Bieber Fever

OHMAIIIIIIGOOOOOOOOOOOOOOOOOD! I feel like want to scream with a strong heart, please? :(( I'm disappointed, very disappointed. I repeat, i'm shoooooooo DISAPPOINTED  for not being able to go to the Bieber concert. Grrrrr -.- Kenapa lah aku tak kat KL sekarang kan? Hrmm :/

Hah! mereka mereka ni semua lah *eceh macam ramai je dalam gmbr ni -.- sambung balik, budak dua orang ni lah yang tak habis habis call saya sebab nak jealouskan saya :( Dorang pergi konsert bibewwww. WTH? -.-

Okay. Awak awak semua tahu kan next stop dia after this kat Indon kan?

 You know what? My cousin dari sana call saya minggu lepas. Dia cakap dia pun pergi konsert bieber. Then i was like what the hell you all huh? Kenapa tak habis habis nak buat saya CEMBURU. Wuwuu rasa macam nak menangis jaahhhhhhh :'(

i hate love you :(

Dah dah, malas nak sambung. Ok, aku dah menangis. Bye

No comments:

Post a Comment