Sunday, April 17, 2011

What the? -.-'

Before I begin my story for today, please respect my blog or you can click the X button on the right there. Oh ye, maaf kalau cerita saya hari ini ada unsur-unsur gedik. Saya cuma terlalu eksited sampai tak tahu nak luahkan kat mana lagi kalau bukan kat sini :D

Okay. Hari ini saya turun Kuantan semata-mata nak tengok cerita Justin Bieber that is Never Say Never 3D. Yelah, kat Terengganu tak ada panggung wayang, so tempat terdekat dengan Terengganu adalah Kuantan, so i told my aunt that i wanted to watch Justin Bieber's movie and yeahh she said okay. So, kita orang turun lah Kuantan dengan muka yang agak eksited gila sebab tak sabar nak tengok cerita Bieber. Dalam kepala otak asyik bieber bieber bieber, tersengih-sengih tersenyum-senyum, hee :D

Well, sepatutnya turun Kuantan semalam then tengok cerita tu hari ni, but kereta aunt mogok pulak. So, terpaksa lah tunda hari ini. Mula-mula tu macam frustrated lah jugak kan sebab takut tak boleh tengok movie bieber, then call cousin suruh dia tempah tiket awal-awal hahah :D Then tadi sampai Kuantan around 12 pm macam tuh, terus siap-siap gerak East Cost Mall. Punya lah eksited *okay aku tau ada yang tengah kutuk aku sekarang -.-' okay sambung balik, then sampai-sampai tuh pusing satu ECM shopping shopping dulu. Then dah pukul 2.15 terus pergi kat panggung wayang. Tunggu kat depan panggung wayang tu *hahah eksited kan saya? hahah masuk masuk terus duduk then tunggu lah kan cerita dia start.

Err saya tengok movie tuh sampai tak sentuh pun makanan dan minuman yang saya beli sebelum masuk panggung wayang tadi, takut terlepas punya pasal. Then my cousin 'Scha, kau nak popcorn?' *sambil menghulurkan popcorn kat saya. Saya punya lah tak nak lepas pandang dari cerita tu terus tepis tangan my cousin then said 'ahhh kau jangan kacau lah aku tengah tengok ni' then i heard that my cousin said 'sampai macam tu sekali?' hahah maaf ye wahai sepupu kesayangan ku :p

Okay. i have to go. My aunt told me to eat and then I can continue after I finish my dinner. But I was very tired today and I think I probably will not continue my story because I am too tired :/

So the key words here is saya sangatlaaaaaaah jealous tengok bieber kiss hug dengan perempuan-perempuan dalam movie tuh. Cis! -.-'

No matter what happen, i'll always love you BIE-ber ♥ :'D

No comments:

Post a Comment