Tuesday, December 13, 2011

*Seorang budak perempuan atau lebih dikenali sebagai pemilik blog ini sedang menarik nafas panjang-panjang lalu menghembuskannya dengan sekuat hati dan berkata PEACE YO (V) heee :D Kini saya telah kembali ke alam nyata berblogging. Fuhh, It has been a long time I did not update my blog. Banyak yang berubah kan? Apa yang berubahnya? -.-' Ok kalau diikutkan saya hmm ada banyak cerita yang nak dikongsikan bersama kalian semua. Cerita suka dan duka yang telah saya tempuhi selama saya berhenti berblogging. Tapi memandangkan saya sekarang tengah "online" di Cyber Cafe, jadi saya batalkan hasrat saya itu sebab saya ade beberapa minit je lagi untuk saya kemaskini blog saya. *ceh :P Aah, saya online di Cyber Cafe. Yelah memandangkan sebelum ni saya sedang menduduki peperiksaan terbesar, so Aunt saya kata dia akan tutup internet apa semua lah yang boleh mengabaikan pelajaran saya termasuk 'cell phone' saya, wuuu T.T Itulah sebabnya saya online di CC sekarang. Eh, Shhhh jangan bagitau Aunt saya keluar malam malam macam ni. Dah pukul 01:30 dah, hehehe :D





Speaking bout exam kan, hmmm ada susah ada senang. Biasa lah lumrah hidup ceyt sabit ke? Haha. Saya amik 10 subjects. 9 subjects yang wajib ambil di sekolah and tambahan 1 subject iaitu Prinsip Perakaunan. Yang tambahan tu saya belajar sendiri jela kat rumah. Alhamdulillah masa trial hari tu saya dapat A- dan syukur alhamdulillah juga kerana saya dapat 7A's mase trial :') And yeah pasti saya mengharapkan yang lebih baik untuk results SPM saya yang sebenar. Semoga apa yang saya usahakan selama ini dapat menghasilkan ganjaran yang lumayan. Amin :') Ok lah, saya nak kena off. Masa dah habis hihihi :p Goodnight readers. Muah :*


No comments:

Post a Comment